sunday girl

Tråkig dag.
Jag väntar på att något ska hända.

Det enda bra är att det är lite att göra på jobbet, så typ majoriteten går hem tidigt.
Så medan jag väntar på att få gå hem (eftersom någon annan måste byta av mig) sysselsätter jag mig med att springa mellan toaletten och kontoret, kräkas är kul. Inte.

Men imorgon är det fredag och sen börjar helgen.

Om alla gnällkärringar bara kunde sluta störa mig.
Stör någon annan istället.
Speciellt tanten på konsum med mobilproblem.
Är det så jävla jobbigt när folk pratar i telefon bredvid en så försök då införa mobilförbud på arbetsplatsen, jävla skata.

Idag väntar även en surprise på mig, jag är mycket nyfiken och otålig.
Hihi.
Ut i solen, ut i solen, ut i solen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0