sometimes I win...

...but not as often as the times I loose.

Jag tar tillbaks allt jag sagt om att aldrig mer jobba helger.
Söndag 15-21, fet övertidscash och jag missar GAIS-Helsingborg.
Så fucking typiskt.
Då får jag se fram emot bortamatchen mot Elfsborg och min semester innan dess dårå.
För på måndag är det övertid igen.
Och sen körskola.

Idag fick vi dock biobiljetter som belöning, vi som jobbat över mest.
(jag och 3 till, utöver lunchkuponger och den vanliga betalningen).
Så tack vare lunchkupongerna slipper jag laga middag de 3 dagar jag jobbar nästa vecka.
De e gött de.

Kommentarer
Postat av: Nickersson

Vad ska du se för film???=)

2007-08-11 @ 11:25:47
URL: http://arbetarperspektiv.bloggtopp.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0