Snart är det lördag igen...

Hängde med A.J. igår och det var trevligt.
Tråkigt bara att han alltid måste dra när de e som roligast.
Fast å andra sidan så flyttar han snart och jag vill inte fästa mig för mycket vid honom, jag var väldigt ledsen när Linus flyttade från stan för 2 år sedan och det tyder la på en viss separationsångest.
Och jag tycker ju om A.J. på många sätt...

Livet är inte alltid lätt.

Ikväll blir det nog fest.
Om jag orkar.
Övertiden har tagit på krafterna och jag ser fram emot en hyfsat lugn helg.
(fast det e förstås fest på lördag och GAIS på söndag)

Förhoppningsvis åker jag till värmland lite snabbt nästa vecka, har halvveckas-semester torsdag & fredag nämligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0