övningsköra

Idag är det så dags för min första körlektion.
Jag är lite nervös, som sagt förut så är det ett antal år sedan jag körde bil sist.
Men nog ska det gå vägen.
Jag är inskriven på Åke Carlssons Trafikskola som verkar vara ett bra val än så länge...
Läraren är trevlig och jag ska även införskaffa diverse teoriböcker o dylikt idag.
Vi har kommit överens om att teorin ska jag åtminstonde vara klar med innan januari, men resten blir ändå rätt tajt.
Jag har ju inte direkt mycket tid, med tanke på mitt jobb.

Kort segerrus: GAIS - Gefle 1-0!!! (gårdagens match på ullevi)

Istället för att gå på fotboll så var jag på gymet i mer än 2 timmar.
Det var dags för nyintro med min personlige tränare + träning + solning.
Jag har börjat få dålig hållning och det känns i ryggen.
(tråkigt för mig som alltid varit i bra skick)
Så den enda tiden som fanns till överläggningen av schemat osv var såklart igår.
Men det kändes så bra efteråt.
Vi ska göra om vår balkong hemma till ett gymrum, det blir grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0