Övertid, under tiden...framtid?

Igår trodde jag att jag hade tappat förståndet.
Runt 16-tiden började jag hallucinera och se konstiga saker.
Fast det berodde på 4 timmars sömn och övertid, inte galenskap.
Haha.
Orkade inte ens cykla hem när vi slutade, så Vincenzo skjutsade hem mig.
Jag kom hem, hälsade på familjen och slocknade på sängen.

Den här veckan blir det full övertid.
Vi är underbemannade som aldrig förr, men de leder förstås till extra pengar för de som vill.
Jag tar de i tid istället.
Kompledighet är fint.

Men övertid innebär förstås att min sociala sfär försvinner fram tills kanske lördag.
(de e så jävla gött att aldrig mer jobba helger)
Fick ställa in fika med Lindsan idag och frågan är om jag måste ställa in allt resten av veckan också.
Kul att vara som en zombie och försöka ha en konversation.

Fråga nummer 2 är om jag redan nu ska köpa busskort?
Hade tänkt vänta tills efter september egentligen...

Så under tiden jag inte har något att göra så får jag syssla med det jag gjort varje dag hittills:
surfa, fundera och planera.

Framtiden är en lurig jävel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0