önskelista

Eftersom jag fyller år snart (3e september) så har jag spånat lite på en önskelista ett tag nu...

*gungstol (kollar tydligen min pappa efter)

*kaffemuggstermos (såg en fräsch på Clas Ohlsson)

*barnvagn (har min morsa redan köpt...)

*en ny jacka, odefinierat märke (har kollat in ett par stycken, men jag kan inte bestämma mig)

*ett par svart/röda adidas-sneakers (www.streetoutlet.se)

*ett par röd/rosa adidas-sneakers (www.streetoutlet.se)

...ja, de e inte mycket jag kommit fram till. Jag har redan shoppat loss lite saker som jag var sugen på.

Min födelsedag kommer firas helgen innan och på själva dagen spelar vi ju borta mot Örebro, så det är min födelsedagsresa. Sjukt kul kommer det bli!

Men för fan, ge mig inga babysaker ännu bara.
Det kommer att finnas en lista inför baby-kalaset (jaja, de e fånigt men lite inspirerad blir man av väldigt få saker från USA och babykalas är en av få saker. Det och amerikansk hardcore, grymt e de.)
Tack för tipset om bebisboken Nickersson, ska kolla det. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0