my oh my

Min pappa är grym.
Han ringde innan idag och undrade om jag hade cyklat till jobber som jag brukar.
Naturligtvis hade jag tagit chansen till sovmorgon och åkt bil med Vincenzo och det med all rätt.
Jävla skitväder det är (och värre var det tidigare idag).
Just därför ringde min far och frågade om jag skulle ha skjuts hem efter jobbet.
Gött mos änna.

Så när jobbet är slut då börjar min långhelg.
Jag funderar på att åka iväg, jag behöver komma bort.
Just nu vill jag inte vara i Göteborg.
På lördag är det förstås GAIS, vi spelar borta mot Elfsborg (som f.ö. alla vet förlorade igår mot Valenzia, hehe).
Sen kommer Sebbe ner och ska hälsa på folk.

Men senare ikväll blir det lugnt hemma med "This is England" och kaffe o bullar.

Om bara jobbet kunde vara slut någon gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0