Medgång och motgång

Jag orkar inte bry mig längre.
Och det finns ingen anledning heller.
När jag försöker göra rätt, lugnt och sansat för ovanlighetens skull, hur arg och ledsen jag än är...ja då får jag skit ändå. Spelar ingen roll längre.
Det kan liksom inte hålla på såhär.
Så bara bort med det, jag behöver inte mer bekymmer och jag tänker verkligen inte ta skulden för något som jag inte gjort och som inte är mitt fel.
Jag slutar lyssna när folk inte kan stå för vad de sagt.
Så jag ignorerar det istället.

Igår var jag på körskolan och la upp ett schema.
Så nästa vecka ska jag övningsköra för första gången på, ja vadå typ 7 år kanske?
Lite läskigt känns det ju. haha.

Och idag ska Johan tatuera sig.
Lustigt nog har vi ju samma tatuerare, detta framkom nån gång i våras och båda två erbjöd mig att komma förbi och kolla. haha.
Förstås av olika anledningar.
Det ska bli intressant och högst roande att se hur kära lilla Johan klarar av all smärta. ;)

Annars så dyker min farsa upp och så har jag semester.
Som alltid när jag väl har semester blir det ett inplanerat läkarbesök.
Tydligen fick jag en spricka i armbågen efter fallet i Björlanda.
Segt sa Emil om kolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0