Living in a small town...

Vad är dealen med att vakna 5 varje morgon?
Lika förvirrande varje morgon, speciellt när jag alltid tror att jag försovit mig till någonting.
Dock har jag semester nu och detta framkommer efter de första sekundernas förvirring.
För att sen bli väckt av ett snuskhistoriesms från Chip chop kl.7.
Damn you. haha.

Överraskande frukost med min far.
Sushi-lunch med Natta (givetvis vegetarisk och på det nya sushi-stället med hälsosushi. sjukt fräckt och gott).
Diverse shopping och lattedrickande på stan.
Italiensk fika med cappucino och äkta italiensk glass (självklart med Natta).
Och avslutningsvis inredningsshopping.
Jag är trött i benen.

Om några timmar är det bio med Lisa och sedan utgång.
Lite flörtande på krogen och kanske någon klubb.
Den här kvällen har mycket att erbjuda.
Men såklart tidig uppgång imorgon för att åka på heldag i Borås.
Varför skulle vi ta den tidiga bussen? Gäsp.

Och även utekväll imorgon med diverse folk och så är Sebbe och hälsar på.
Då kan vad som helst hända.

Kommentarer
Postat av: nyfiken

Har också hört att sushi är väldigt gott... har inte provat nångång, var ligger Hälsosushi nånstans?

2007-11-08 @ 21:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0