Leta, söka, finna, hitta

Söka lägenhet, söka lägenhet, söka lägenhet.
Suck.
Ja jag söker lägenhet igen.
Det är lika bra.
Om/när jag får någon kommer den ligga på ett bättre ställe och det är nog dags att bo lite mindre.
För jag tvivlar på att  det kommer att fungera lika bra, hur mycket vi än tycker om varandra i familjen, när det är så dags att expandera.
Sånt vet man ju aldrig förrän det händer och jag vägrar köpa hus detta året.
Dessutom finns det inget som passar mig i smaken.
Ibland ska man ju vara sjukt kräsen. Haha.

Tillbaks på jobbet ja.
Cyklar till och från jobbet fortfarande, så tråkig är vägen så att det inte är sant.
Jag känner mig lite avtrubbad när jag cyklar med mp3-spelaren på hög volym för att inte somna eller bli uttråkad på vägen mot mitt mål.
Fruktansvärt drygt är det.
Och det är ju hising island så man vill ofta även hytta med näven åt många saker, speciellt när det blåser.
Detta leder förstås till att jag är sjukt trött när jag kommer hem, så det blir la att gymma på helgerna och cykelträna på vardagarna.
Fast det är ju ett trevligt sätt att vakna till på varje morgon, speciellt imorse när jag nästan försov mig.
Och uppskattningen man får från lastbilschaufförerna som hänger vid stig center är ju aldrig fel. haha.

Ikväll ska jag träffa Anna och eventuellt fler fikamänniskor för lattehäng.
Skvaller och historier från Annas semester är att förvänta sig.
Det ser jag fram emot.
Men just nu känner jag mig bra off.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0