Kids United

Trots regn och segt väder så är jag på grymt bra humör.
Redan imorse sken solen i sin frånvaro, men ack vad gjorde de väl mig?
Tjabo kommer tillbaks till västkusten och hälsar på ikväll. Det ser vi fram emot din jävel. ;)

När klockan slagit 17 är det hemgång för alla inkl. mig själv eftersom Calle byter av mig så jag slipper stanna och låsa lagret. Då börjar även min långhelg, för som alla vet så åker vi till Örebro på måndag.
Resan kan bli riktigt grym och speciellt då jag vet att vi slipper ett flertal idioter med på bussen. Göttigt.

Så helgen då.
Firandet av min födelsedag, någon sorts överraskning som väntar, träning och kroghäng.
*orka orka orka*

De enda som slår lite fel är att jag börjar bli nervös och inte riktigt vet what to wear - OMG!
*haha*
Var är stilmorsan när man behöver henne?

Veckans B: var tvungen att be chefen om en storlek större i arbetsbyxor *suck*

Dagens roliga: ljudsmset från Berntsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0