"Heaven ain't got nothing to do with me...

...cause i'm a rebel!"
Dagens fräscha: Aceyalone & R2DJ - Heaven

Samma visa om o om igen.
Kontoret, motviljan, tristessen...
Jag avskyr mina arbetstider, faktum är att allt som oftast hinner jag knappt till något efter jobbet.
Därför måste jag ha bil.
Så jag missar yogan idag och komplexen över att man känner sig tjock ju mer tid som går försvinner inte direkt.
Igår var nog det som tog på självförtroendet mest....att prova kläder.
Suck.
Men det går över.

Så jag åker hem, lagar mat och trycker på play.
För det finns inget som går upp emot Pretty Woman när man är ledsen.

Ikväll hoppas jag på att kunna sova iaf.
För nog borde jag slutat gråta nu, eller?

Dagens eviga: Smashing Pumpkins - Tonight tonight

(förresten, har ni någonsin tänkt på att många av theme-låtarna till Bond-filmerna är hur grymma som helst? hehe)

Kommentarer
Postat av: Nickersson

Fast du är ju inte tjock i vanliga fall. Nu är det ju speciella omständigheter. Och du har ju knapapst hunnit bli det än?=)

2007-08-22 @ 00:28:11
URL: http://arbetarperspektiv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0