forever blowing bubbles

Nervöst och ovant, det är väl exakt så det kändes på min första körlektion.
Men utöver det så hade jag väldigt roligt och faktum är att det finns stora potential för mig att få körkort.
Haha.
Jag körde i alla fall inte på något eller någon.

Anna ringde från stan innan idag.
Som vanligt var hon ute och shoppade upp sina pengar. (hehe)
Och tänka sig, hon hade hittat en sån där bebisbok.
Fast det skulle jag inte komma ihåg sa hon, så jag antar att jag får den på min födelsedag.
Haha.
Trots att jag sagt att jag inte vill ha bebissaker ännu....men men.
Jag gör ett undantag för henne.

Tradera är en trevlig webplats att hänga på.
Kollar efter lite snygga kläder till min far, dels är det ju kul att "piffa upp" honom och sen förtjänar han allt i världen.
Min pappa är nog den bäste.
Hittade även 2 snygga Ben Sherman-plagg och tänkte på A.J.
Fast det är nog ingen bra idé att köpa presenter till honom just nu...
Man skulle kunna säga att på tradera hittar man ju alltid nått man vill ha och dessutom får man länktips till grymma ställen.
Till skillnad från att hitta kläder på blocket, haha.
Jag och Johanna satt och surfade på blocket och hittade nog de mest groteska högklackade stövlarna jag någonsin sett...jösses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0