Diamanter är inte min bästa vän

Vad är det för fel på snubbar egentligen?
suck.
Bara för att man är trevlig och schysst så betyder det varken att man är intresserad på ett högre plan än vänskapligt eller att man raggar på dem.
Ge upp liksom.
Gnälla hjälper inte.

Ikväll ska jag och diverse vänner åka hem till min syster och spela nintendo 8-bit.
Jag behöver en lugn kväll.
Ont i huvudet varje dag och svårt att andas, det är nog dags att gå på ännu en läkarundersökning.
Hoppas bara inte att jag är lungsjuk igen.
Jag har ju inte ens rökt på 2-3 månader nånting.
Men man vet ju aldrig.

Annars e helgen fylld med middagar, roliga hittepå och fika.
Skön avslappning.
Och på måndag är det GAIS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0